главное ебашилово, мои дорогие)
вот и вечер русского рока) приятно, блин
и еще! мои минские други. до следующей среды нужно решить, кто хочет пойти в театр Янки Купалы на спектакль Translations 31 мая в 19-00. билеты от 5к до 17к. в среду пойдем с максом покупать, так что думайте
«Ірландыя. XIX стагоддзе. Жыхары невялічкай вёскі Бэйле Бэг жывуць у сваім уласным свеце: у ім ёсць гаспадарка, сям'я, каханне, сваркі і хрэсьбіны, і невялічкая школа, усе навучэнцы якой вывучаюць архаічныя, "мёртвыя" мовы: грэчаскую і лацінскую. Аднойчы ж у вёску прыязджаюць англійскія вайскоўцы, прыязджаюць з адной мэтай: пераўтварыць ірландскі Бэйле Бэг у англійскі Бэллібэг. Гэта не толькі гісторыя пра каланізацыю Ірландыі Англіяй. Гэта не толькі гісторыя пра тое, як адна мова выцясняе другую. Перш за ўсё гэта гісторыя кахання двух людзей: англійскага салдата і ірландскай дзяўчыны, якія размаўляюць на розных мовах і папросту не могуць разумець адзін аднаго. Гэта гісторыя пра тое, як энергія і моц сапраўднага кахання пераадольваюць моўныя абмежаванні, пра пачуцці, якія вышэй за ўсё на свеце.» (с)
и еще! мои минские други. до следующей среды нужно решить, кто хочет пойти в театр Янки Купалы на спектакль Translations 31 мая в 19-00. билеты от 5к до 17к. в среду пойдем с максом покупать, так что думайте
«Ірландыя. XIX стагоддзе. Жыхары невялічкай вёскі Бэйле Бэг жывуць у сваім уласным свеце: у ім ёсць гаспадарка, сям'я, каханне, сваркі і хрэсьбіны, і невялічкая школа, усе навучэнцы якой вывучаюць архаічныя, "мёртвыя" мовы: грэчаскую і лацінскую. Аднойчы ж у вёску прыязджаюць англійскія вайскоўцы, прыязджаюць з адной мэтай: пераўтварыць ірландскі Бэйле Бэг у англійскі Бэллібэг. Гэта не толькі гісторыя пра каланізацыю Ірландыі Англіяй. Гэта не толькі гісторыя пра тое, як адна мова выцясняе другую. Перш за ўсё гэта гісторыя кахання двух людзей: англійскага салдата і ірландскай дзяўчыны, якія размаўляюць на розных мовах і папросту не могуць разумець адзін аднаго. Гэта гісторыя пра тое, як энергія і моц сапраўднага кахання пераадольваюць моўныя абмежаванні, пра пачуцці, якія вышэй за ўсё на свеце.» (с)